Friday 23 December 2011

tahniah tahniah tahniah !

assalamualaikumm .
okaaaayyy .
semalam pergi sek0laahhhh .
nak beli buku .
then , sambil menyelam minum air laahh kaannn .
haha . nak jumpa budakbudak ambik result .
waaa ! aku taktahu kenapa , hati aku yang berdebar gilaaa .
rasa macam nak jatuh k0tt jantung niyhhh .
okaayy . then , lebiyh kurang lagi 15 minit nak sampai sek0laahhh .
call s0me0ne , nabilahhh .
aku : nabilah , dah dapat result bel0m ?
nabilah : bel0mbel0m . baru nak ann0unce .
aku : okaayy okaayy . *tymeniyhhakurasajantungakunakjatuhdah
lepas 10 minit macam tulaahh .
nabilah misscall aku .
aku call balik .
budak tu kann kedekut kredit sikit . *janganmarahnabilah*
haha . mainmain je .
okaayyy .
aku : haa ?
nabilah : teruk gilaaa kak nebbb . 
aku : haa ? teruk ? berapa ?
nabilah : teruk gilaa lahhh .
aku : memang laa teruk . tapi berapa ? *kerek kannn ?
nabilah : 9A !
aku : waaaa ! tahniahh . okaayy . lg 5 minit kita sampai .
okaayyy . aku yang rasa excited . tak sabar nak teng0k reaksi d0rang .
mesti d0rang happy gilaaaa .
sampaisampai sek0lah je , terus beli buku *tujuan sebenar* .
then , terus jumpa d0rangg .
okaayy .
d0rang nampak sangat HAPPY ! 
okaaayyy . aku p0nn tumpang gembiraaa .
sek0lah sendiri kaannn ?
antara yg straight A yg aku jumpa semalam .
NABILAH , SYAHEERA , INTAN ADY , FARAH LYNN . *k0rang patut bangga kita sebut nama k0rang*
haha . okaaayyy .
jumlah yg dapat straight A's 59 oranggg .
okaaayyy . fineee . d0rang menaangg .
lebiyhh 8 oraanggg .
takpe takpe . tapi , QILOD cakap .
pengetua ckp macam niyhhh 
"BATCH I995 TAK DAPAT DITANDINGI"
pointer tahunn niyhhh turun 2 % .
yeaaaaaaahhhh !
tibatiba rasa bangga !
even aku tak dapat straight p0nn kaannn .
teruk taakkk ?
takpelaahhh .
benda daahhh lepass .
takpe . tahun depan siap laahhh .
SPM 2012 , wait f0r meee ! i wll BELASAH y0u cukupcukup .
okaaayyy . *overr kaann ?
apaapa p0nnn .
aku just nak TYPE kat sini yanggg
SMK SEKSYEN 18 tetap HEBAT !!
18 HEBATTTT !
haha . excited takkk ?
okaaaayyy . itu jelaaahhhh .
cha0w ! babaaaaaaaai ;)
assalamualaikum =/

No comments:

Post a Comment