Wednesday 14 December 2011

bersama M E R E K A | 14/12/11 |

assalamualaikummm .
hyyyeeee !! 
waaaaaaaa ! excited gilaaa laa ;)
nampak tak tarikh kat atas tuuu .
haha . okayyy .
kita0rang pergi OU .
'kita0rang' bermaks0d 
FARAHNABILLAH ALIYATULAKMAR AINUHUSNA SALISASOFYA NADIAHIZZATI .
'LIMASAHABATSEHATISEJIWAGILAGILASATUKEPALA'
hahaha *geli takk ?
suka hati aku laa . ceritaa akuu kannn ?
okayyy . banyak gilaa benda lawak jadi >__<
sangat HAPPY okayyy dengan k0rangg ;)
penat cari tarikh yang semua 0rang b0leyhh .
lastlast , ALHAMDULILLAH . 
ALLAH bagi peluang dekat kita0rang .
dengan melembutkan hati ibuayah kita0rang ;)
haha . terima kasih <3
lepas je habis tusyen pukul 12.30 .
ibu hantar pergi KTM sg bul0h .
ad0yai ! dahlaa serab0t baru habis tusyen subjek chemistry f0rm 5 .
haha . memangg laa kannn ?
aku pergi sana naik TRAIN dari sg bul0h ke kep0ng sentral .
then mak lisa ambikk akuu .
tak0tt gilaa k0tt s0rangs0rang .
tapi ALHAMDULILLAH .
semuanya berjalan dengan baik . 
tanpa gangguan .
haha .
dalam kereta lisa ada ainu sekali .
ainu dengan lisa beli tiket TWILIGHT .
bayangkaannn tiket pukul 1.20 . d0rang mas0k pukul 2.00 !! hahahaha
okayyy . lepas d0rang dah masuk . aku p0nn kese0rangan laa sebab nak tunggu aliyatul dengan nadiah . 
dah jumpa tuu .
d0rang kata ' kita0rang tak s0lat lagi '
ad0yai ! okayy . pergi laa teman d0rang s0lat .
dah habis tuu .
kita0rang terus mas0k wayang .
lambat gilaaa k0tt . adaa laa dalam 40 minit lambattt .
kiranya , tak sempat laa kita0rang teng0k partpart yg tak sepatutnyaa tuu .
haha . okayyy . cerita tuu sediyhh .
tapi bila start je aku nak meleleh , ada je benda lawak jadi ;)
haha . tak kesaaaahhh laa kann .
dh habis teng0k OMBAK RINDU tuuu . semua0rangg lapar .
sesat k0tt cari MCD tak jumpaaa .
haha . tahpappe tahhh .
pastu gaduh tengahtengah jalan tuu ;)
takda kerja .
dah jumpaa tuu .
pergilaaahh 0rder .
then makan .
haha . kita0rang asyik gelak je k0tt sepanjang makan tuu .
sampai kannn 0rang belakang kita0rang tuu pandang slack jee .
haha .
sukahatilaaahhh .
kita0rang H A P P Y <3
dah habis makanmakan .
then balik laahhh .
okayyy . aku buat keputusan duduk rumah aliyatul .
nadiah pulakk duduk rumah salisa .
memang laa kannn ?
dengan size kita0rang yg kecikkecik niyhhh duduk 5 0rang kat belakang .
naik kereta mak lisa , MYVI ! .
haha . depan mak lisa dengan kakchik (kakak lisa )
apa lagi .
memang sangat lawakkk laaa !
asyik gelak je dalam kereta tuuu .
haha .
then , maklisa turunkann aku dengan aliyatul dekat umah aliyatul .
masuk , salam mak diaaa . then duduk dalam bilik dia semuaa .
sembang gilaa k0tt kita0rangg .
dia cerita pasal sek0lah dia .
aku cerita pasal karenah 18 yang macammacam sekarang .
best gilaaa k0ttt .
sembang punya sembang punya sembang .
then ayah aku call , tanya alamat semua .
ada ke pat0t aliyatul bagi alamat salah !
memang sesat laa ayah aku kannn .
ayah aku naik m0t0r je sebab dari 0fis .
lastlast aku sur0h ayah aku cakap dengan mak aliyatul .
bila ayah aku dah sampai ,

aku : ayah , ada helmet ke ? macam mana niyhh ?
ayah : niyhh .
aku : haaa ??? helmet fullface ?? ayah buli !!!
ayah : HAHAHAHAH . pakai je laa . tuu je yang adaa .

haha . lemas gilaa k0tt pakai helmet tuu . dah laa ketat gilaa . 
haha. sakit b0nt0t aku duduk lamalama atas m0t0r .
ja0h jugak rupanya dari rumah aku . haha .
akhirnyaa .
sampai jugak rumah .
apaapa p0nn , memang EMPATBELASDUABELASDUARIBUSEBELAS adalah tarikh yang gilaaaaaa HAPPY !!
dengan MEREKA . dengan AYAH .
haha . lawak laa . tu je laa nak ceritaa ;)
papep0nnn SAYANG k0rang <3
babaaaaii ;) 
assalamualaikum .

p/s : enj0y the picturees ! 
























p/s : nak tau apa benda lawak yang jadi . SILA TEKAN SINI ;)

1 comment: