Tuesday 20 December 2011

bi0l0gy ;)

assalamualaikumm .
hyeeeee !
lalalalalalalala .
tibatiba rasa nak cerita s0methingg ;)
tadikan tadikann , 
aku tusyen bi0l0gyy .
acct , kelas bi0 ada empat 0rang .
tapi hari niyhh 2 0rang je datang .
aku dan se0rang lelaki .
memang kek0k gilaa laa kannn .
haha . tak bergerak aku duduk satu bilik dengan dia .
tyme tuu cikgu tak sampai lagi .

bila cikgu dah sampai budak lelaki tu macam ngant0k gilaa .
cikgu kesian k0tt teng0k diaa .
lastlast cikgu biar je dia tidurr .
tinggallah aku s0rang belajar dengan cikguu .
waa ! rasa bersyukur gilaa k0tt .
dah lahh belajar subjek f0rm 5 , 
s0rangs0rang pulak tuu .
memangg ser0n0k gilaaa laahh kaannnn ;)
macammacam lahh s0alan keluar dari mulut aku ;)
cikgu tu dah lahh baik gilaa .
nasib baik perempuan .
kalau lelaki segan laahh jugaaak kaann ?
haha .
okaaaayy .
hari niyhh aku belajar pasal jenisjenis ANTIBODY .
there are 4 types 0f antib0dies .

---> LYSIN
---> ANTITOXIN
---> AGLUTININ
---> OPSONIN

waaaa ! ALHAMDULILLAH . 
dapat ingat tanpa melihat buku .
haha . ser0n0k gilaaaa !
okaaaayyy .
tu je laahhh k0tt . saja nak share . 
haha . excited kaannn ?
salah harap maaf .
budak baru belajar kaaaannn ?
haha .
okaaayyyy .
babaaaaaaai ;)
assalamualaikum .


2 comments:

  1. hehe, Biology lah subjek yang kakcik tak suka. Alhamdulillah SPM A-.

    ReplyDelete
  2. haha . yeaahh ? kita p0nn sama sebenarnyaaa ;) paling tak minat . untung laahh dapat A- .

    ReplyDelete