Thursday 29 December 2011

gudbye 2011 ! 2012 IS C0MINGGGG !

assalamualaikummm .
h0ih0ih0i .
haha . tajuk nak gempak je kaannn .
hmmmmmmmm .
hanya tinggal beberapa jam je lagi 2012 nak datang .
haisshhhh .
dan 2012 jugaakkk laahhh tahun peperiksaan terbasar untuk batch 95 .
SPM atau lebiyhh dikenali sebagai SIJIL PALING MUDAH .
okaaayyy . tipu jee .
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA  .
fuhhhh . cuak k0tt nak masuk tahun depaaann .
haissshhhhhhhh !
ntaaahhhlaahhh .
niyh AZAM aku masuk tahun 2012 niyhhh :

1- ofkurus laahh , nak belajar rajinrajin untuk dapatkaann 11A+ time SPM .
2- taknak tangguhtangguh kerja dahh lepas niyhhh . tak kesah laah kerja apa p0nn . #nampaktakakusukatangguh
3- TAKNAK GADUHGADUH dengan kawan atas alasan yg remeh temeh .
4- nak jadi anak yg BAIK .
5- okaaayy . aku takda idea daahh . 
*adik aku kat sebelah memekak sampai idea aku semua terpadam begitu sahaja*

okaaaaayy . aku just nak bgtau yg aku nak yg iniii !
 mungkin tak lama lagi aku akan jadi macam niyhh ?

nak cakap GUDLUCK untuk semua SPM candidates 2012 !







 DAN kalau aku tak dapat benda yg aku nak niyhh . aku akan buat macam niyhhh ;)



 dan aku SANGATSANGATSANGAT
 TAPI aku tak sanggup jd macam niyhhh . TAKOT !
haha . OKAAYYY . saje nak bgtau perasaan melalui gambarr . HAHA . gelabah jeee .
takpelaaahhh .
babaaai 2011 ! selamat menyimpan segala kenangan yg terpahat . cehhh ! haha .
untuk semua BATCH95 . nak wish , semoga kita samasama berjaya SPM A+ !! 
yeaaaaahhh ! buktikaann batch95 terbaikkk !
okaaayy . babaaai . 
assalamualaikumm ;)

3 comments:

  1. haha, apa-apa pun, bittaufiq wannajah ye ntuk SPM!
    Ingat, jangan belajar sebab nak exam, nt kita lupa ilmu tu.
    Awal2 tahun nilah masa kita tetapkan hati dan niat, belajar kerana Allah, belajar kerana Allah, belajar kerana Allah.
    InsyaAllah semua boleh. Allah ada.

    Peace! *sorry, panjang sangat plak komen*

    ReplyDelete
  2. haha . okaaayy . thanks KAKCHIK ! nasihat anda insyaALLAH saya ingat ;)
    *panjang ? takpe , tak kisah --"

    ReplyDelete