Friday 2 December 2011

berdua with my NENEK di LIBRARY ;)


assalamualaikummm
hye blo0o0o0o0oooooggggg ;)
waaaa ! tak sabar nak cerita . best gila k000ttt td .
okayyy .
act , hari niyh hari ambik duit seratus dekat sek0lah . 
tibatiba my nenek = NADIAH IZZATI ajak aku belajar kat library .
fuhhhhh ! dah la tak pernah menjejakkan kaki kat sana . 
okaaaaayyyy ;)
sampaisampai terus pakai sweater .
orang kata sejuk gilaaaaa .
btw , niyh gambar tyme mulamula sampai ;)







haha . memang sejuk gilaaaaaaaa p0nnn . tahap apa tah sejuk dia .
nak tulis p0nnn menggeletarr . hahaha .
okayy . kita0rang belajar ADDMATH .
waaa ! my FAV subject <3
ad0yaaaaaaaii ! dah la dah lama tak bukak buku add math .
tibatiba hari niyh ada 0rang mintak ajar pulaaaaakkk .
lama ko000tt nak cari jawapan ;)
lastlast ALHAMDULILLAH .
selesaaaaaai =)















ha ! lupa plak nak cakap .
kita0rang jumpa kak PYA & kak FARA M !! kak pya lawa k0ttt . 
haha . okayyy . lepas tu , tyme tu dah pukul 2 lebiyh . nadiah tanya "neb , bila nak s0lat??"
aku p0nn cakap , "okayyy2 , j0mmmm!"
okayyyy . sejuk gila k0ttt tyme ambik wudhu' .
selesaaai je s0lat , nadiah ajak makan .
aku p0nnn sebagai kawan yang baik , teman laaa dia makan .
aku tak makan p0nnn . minum air jeee . 
DIET laaa katakaaaaan ;)
"eeeeuuuuuuuwwwww !! geli gila !"
okayyy2 . tak . yang sebenarnya , sebelum pergi library tu aku dah makAn dekat PAS ;)
haha .







okayyy . pastu , teringin pulak daaahhh nak 0n9 . 0n9 la sekejap . satu jam satu ringgit =)
aku share dengan nenek . s0rang limapuluh sen .
hahaaa . sweeeeeet kaaaannn <3
SHARING is CARING kaaaaaaaaaaaannnn ;)




okaaaayyy . pastu tengok jam . lagi 5 minit pukul 5 .
btw , aku ada tanya nadiah .
aku : nadiah , library tutup pukul berapa ??
nadiah : 5 *dengan yakin nya*

okaaayyy . pastu , kita0rang p0nn keluar laaahhh . 
pelik la jugak ramai tak keluar lagi .
lepasss dah salamsalam tu .
tibatiba terserempak dengan kak AMAL .
nadiah : kak amal , library tutup pukul berapa ??
kak amal : owhh . hari niyh library tutup pukul 6

haha . kita0rang punya la gelaaaaaakkk !! nadiah yakin je !
hmmm . takpe la .aku p0nnn balikk je laaa .
sebenarnya , banyak lagi benda lawak jadi .
tapi aku dah lupa .
haha .
okayyyy .
tu je k0ttt .
btw , best sangatsangat k0t belajat kat LIBRARY tu ..
taktau bila lagi nak pergi .
okayyy .
thats alll f0r t0daaayyy ;)
babaaaaaaaaaaaaaaai =)
assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment