Wednesday 28 December 2011

malu sendiri ;)

assalamualaikumm .
haihaihai ;)
haha .
tadikan tadikann .
aku pergi tusyen .
start pukul 8 .
hari niyhh ada examm .
exam biologyyyyy .
okaaayyyyy .
memaaangg sangat SENANG laahh kaannn .
aku beria ria faham kaannn chapter 1 f0rm 5 .
sekali dia keluar f0rm 4 punyaaa s0alaaannnn .
dan f0rm 4 aku tak sentuh langsungg .
haissshhhhhhh !
memang rasa macam nak hentuk kepala dekat dinding tu jeee *oversangatke ?*
memaaannnngg  aku jawab sambil muka berkerut SERATUSJUTA laaaaahhhh kaaannn ?
mana taknyaa , nak kena ingat balik benda yg kita dah lama tak sentuhhh .
fuhhhhhhh .
redha je laaahhhh ;)
tadi s0alan structure keluar pasal hypertonic,hypotonic segala bagai tuuu .
senang laaa sikitt kaannn .
s0alan experiment tu pulaaaaaaakkk .
had0ooooii !
keluar pasal BOD #biochemicaloxygendemand
memaaanngg aku ingat laahh kaann segala pr0cedure bagaii .
hmmmmmmmmm --"
ntaaahhhhlaaahhh .
redha jelaaahhhh .
asalkan aku dah jawabbb .
haha .
lepastu kaannn .
time tengah jawab tuu , tibatiba dengar f0n sape taahhh berbunyi .
kuat gilaa pulaaaakkk tuuu 
haissshhhhhhhh .
aku p0n mula laahh membebel #dalamhati

"f0n sape laahhh tak reti silent tuuu,kuat pulaakkk tuu. haishhh . dah lah otak tengah serabot niyhh . had00ii . tuan punya f0n , cepat laahh mati kann deringan f0n anda tuuu"

10 saat lepastu , f0n tu bunyi lagi . aku p0nn macam bengang je kannn .
tibatiba aku teringat . aku ada buat alam dekat f0n pukul 9.45 .
tapi , tak mungkinn . aku dah silent f0nnnn .
aku p0nn bukak laa beg tusyen aku .
ambik f0n .
sekali aku keluar kaaaannn .
makin kuat bunyi tuuuu .
HAHAHAHAHA . f0n aku rupanyaaaaaa ;)
waaahhhhh ! 
malunyaaaaa sayaaa -'-
nasib baik tadi bebel marahmarah tuu dalam hati jeee .
takda orang dengarr .
haishhhhhh . patutlaahh macam kenal je bunyi tuu .
alarm f0n aku rupanyaaaaaa .
haha
SIYEZ LAWAKK ! 
haha . okaayyy .
lepastuu tak habishabis aku senyum s0rangs0rang .
harap harap takda orang nampakk .
HAHA .
macam mana laahhh b0leyyhh jadi macam tuu NABILLAH oiiiii .
haha . okaayyy .
tu je laaahhhh .
cha0w dulu ! es0k exam physics and ADDMATH !
pray f0r me kaaayyyy ?
okaaayyyy .
babaaaaaai ;)
assalamualaikummmmm --"

3 comments: