Wednesday 28 December 2011

peneman tidurrr ;)

assalamualaikumm .
haaaaaaallloooooo ;)
hari niyhhh saje nak p0st pasal peneman tidur saya *saya ? kenapa tibatiba?
okaaaaayyyy .
teng0klaaaaaahhh niyhhhhhhhhh --->


c0mel kaaann ?
you made my day speciaal ! yeaahhh^^

haha . taktahu nak sandarkan kat mana daaahhh ;)
okaaaayyy . yangg petak hijau tuu , SALISASOFYA yang bagii . thanks sangat ! dia bg sempena birthdaayy .
haisshhh . terhutang budi k0tt dekat diaa . banyak dah aku dapat hadiah dari dia . THANKS KAWAN ! 
yang angrybird hitam tuu pulaaakkk HIDAYAHIBRAHIM yang bagi . sempena birthdaayy jugaakkk .
haha  . walalupun dia bagi kurang lebiyhh 6 bulan lepas birthday aku . tapi , takpe .. aku HARGAI nyaaa . THANKS GILAAA ;)
haha . tu jelaahhh .
es0k exam BIO pulaaakkk .
haishhhh . okaaayyy2 .
cha0w !
baaaabbbbbaaaaaaii ;)
assalamualaikummm =/

No comments:

Post a Comment