Wednesday 19 December 2012

yess! sedihh. sangat sedihhhhh :'(






assalamualaikummm.
ye yeee daan yee. dahh pukul 1 lebihh PAGI dahh punn. aku masihh belum melelapkann mataa.
kenapaa mengapaaa?
ntaaaaahhh. mungkin masihh terkejut bila terima text dari dayot tadi yang menyatakaann bahawa plaan hari jumaat nii CANCEL. ulang type, CANCEL. *kesat air mata*


"whaaatt? kau dahh beriaa dahh harituu neb. siap gembira bagai ayah kau takjadi pergi terengganu"


yesss. but apa boleehh buat. dahh takda rezekii :'(
serious. aku sedihhh gilaaa. SANGAT. lagi sekali aku mengalirkaann air mataaa.


AKU NAK JUMPA KAWANKAWAN AKUUUUUUUU :'(
TAK KISAHH LAAHH SESIAPA PUNNNNNN!!! *merontaronta*


hmm. tapi mereka semua ada hal masingmasing.
tadi kelas ALI jamuan kelass. esok ABUBAKAR pulaakk.
UTHMAN bilaaaaakaahhh?
aku dapat rasa kaann keseronokan merekaa.
yeee. aku sangat sedihhh. dengan HAWAA busy mengalahhkann orang yang ada office sendirii.
belum jadi lawyer lagi tuuu. hmm. memang ahhh. lawyer lg ahh tak bolehh bergaul sesuka hatii.
aaku taktahu ahh sama ada aku jee kee yg rasa macam nii?
rindu kawankawan akuuu?
sakit wehh sakitt.
nak harapkaann mereka contact, jauh sekalii. ada laahh beberapaa.
maybe aku kena mulaa kott.
maybee masingmasing daahh ada teman bermessage yg "TETAP".
maybee laaaahhhh.
dah lama tak sembang bersama merekamerekaaa.
yee. aku sangat rindu suasana berada di asramaa.
kadangkadang rasa macam nak ulang form1 dann duduk dekat asrama tuu.


"weehhhhh -,-
asal dengan kaauu nebb? orang lain tak kecohh punnn. poyo ahh kaauu."


lantak ahhh orang nak cakap apa punnn.
kfineee. aku taktahu nak cakap apa daahh *lap hingus*
maybee ada hikmahhnyaa. ye. ada hikmaaahh nebb.
pleaseeeeeeee. jangan terlalu memikirkannyaaa.
paling aku tak boleehh.
bila kawankawan aku ada masalaaahh.
aku tak bolehh bila aku tahu mereka ada masalah.
kalau aku taktahu takpee.
nii aku tahuu. tahuu taakkkk??
tapi, apakaaann daayaa. mungkin ada sebab tersendiri perkara itu tidaakk dikongsii.
hmm. dahh laahh. setakat nii je kott aku buat luahan perasaan.


daann lupa pulaakk. aku ada ajak mas keluaarr. dia kata isnin nii. harapharap jadi laahh yee mass.
harapharap sangaaatt. btw, THANKS mass :) kau ada untuk aku time akuu sedihh begini dann merontaronta nak keluar. hihi. love you laahh. awwhhhhhh~ HAHA :D


asyik cerita sedihh je aku nii.
ahhhhhhhh. biarlaahh. tak salah rasanyaaa kalau bercerita di blog sendirii. taknak baca sudaahh :p
sekarang nii aku hanyaa nak mengaduu padaNYA. 
tak guna menangis depan laptop jeee.


btw, pelajar SMKSEKSYEN18HEBAT telaahh memperolehi 65 orang straight A's.
lol. apakaahh ayat aku nii?
ahhh. biar ahhh. otak bercelaruu.
btw, TAHNIAAH yeee semuaaaa. jangan ahh pindaah. naikkan nama 18 kaayy?
and and and jangan lupa ready fizikal mental rohani jasmani intelek sahsiah blablablablabla.
erkk -,-
*sambung*
untuk masuk ke alam menengah atasss :) bukann senang dik oii nak menghadapi form4 tuuu.
*sambilbuatmukaseraam*
seraamm wehh seraam.
hahaha :D chill laahhh :)
kalau ada usahaa, semua tuu tak mustahil^^


 
hmm. sokaaaayyyy :) tu je laaahh.
night :)
assalamualaikum^^




No comments:

Post a Comment