Wednesday 12 December 2012

freeeeedommmmm :)




fuhhhh.fuhhh. syuhhhsyuhhsyuhh. apahal berhabuk gilaaa blog nii. banyak gilaa serangga pulaakk tuu. euww. kena buat kerja pembersihan semulaa nii. teruk sangat nampaknyaaa. HAHA :D

heeyyyyheyyyheyy.
 ASSALAMUALAIKUM semuaa :) sihat?
 *macamlahh ada yg nak baca blog kau*

fineee, sukahati aku ahh. blog siapa? kaayyy. guess what? SIJIL PELAJARAN MALAYSIA(SPM) saya sudaahh tamaaaaaatttttttt!! yeaaayyyyyy. apa yg seronoknyaaa? seronok ahh tak payah sekolahh daahh :) hihi. wehhh. tahu taaakk. baru jee sampai rumah khamis hari tuu, hari last dkt hostel tuu. rasa nak nangis gilaa dah rindu sekolaahh, asrama, kawankawan, dorm, junior. serious wehhhh -,- nampak tak aku sayang sangat SMKS18HEBAT tuuu :) tak sangkaa, rasa sekejap jee masa berlaluuu. 5 tahun dahh wehh. selama 5 tahun tuu jugaklaahh macam2 benda jadi. kenangan manis masam pahit tawar semua adaaa. dari form1 sampailahh form5. sampai hari last dekat hostel punn mcm2 benda jadii yg takkan dilupaakaann :) kfineee. tibatiba mata nii rasa panass. hendak mengalirkan sesuatuu. adakah ini cintaa? woiii! apahal tibatiba wehhh. haha. kaayykaayy. abaikaann.apaapa punn. aku sangat rindu. rinduuuuuuuuu~ rindu serindu rindunyaaaaaaa~
namun engkau tak mengertiiiii. wuhoooooo~
 haha. sedap taakk? kfine. merepek daahh. btw, aku macam tak percaya yg aku sudah pun menjadi pelajar LEPASAN SPM. ulang type. LEPASAN SPM. dahh besarr dah aku woii. "memanglaahh kau besar. dah lama tahuu" jangan lahh tengok fizikal akuu. tau lahh aku memang besar. maksud aku, umur laahh. lepas niii, takda dahh baju sekolaah, baju batik, kain tenun, tsk tsk. sedihhnyaaaa. rindu rutin harian dekat asramaa. kawankawaaaann. gaduhh bagaii. nangis ramairamaaii. wehh. apahal syahdu semacam jeee. HAHA :D kaayy. sekarang nii aku jadi penganggur sementara. nak kerja tapi nak tunggu bulan 1 baru start. bulan 12 nii nak enjoy duluu. hihi :) sekarang nii, hanya tunggu tarikh yg sesuai untuk keluar. 2 tarikh telaahh di-booked. 19 disember bersama nabilah, mas, adriana. 21 disember bersama dayot, fadi, shafirah, shikin, syam. tarikh lain masih dalam perbincangaaann. amboii kaauuu, berderet nampaaakk? haha. okaaayylaahh. aku bertekad nak aktif berblogging mula dari sekarangg.. cehh. tekad bagaai. HAHA. okaaylaahh. lain kalii jumpa lagi :) assalamualaikum^^



No comments:

Post a Comment