Monday 17 December 2012

terima kasihh ya ALLAH :)







Assalamualaikumm.
ehemehemeheeeeeeeemmmmmm.
hehehehe. nampak tak ke-excited-an aku disituuuu.


dengan inii saya mengisytiharkaann yg ayah tak jadi pergi terengganuuuuuuuu!
yeaaaayyyy :D alhamdulillah.
terima kasihh ya ALLAH. kau telahh makbulkann doakuu.
kau memberi peluang kepada kami untuk manyambungkan balikk ukhuwahh yg telaahh lama terbengkalai begituu sahajaa. ceehhhh. hihi :)
tp yg sedihhnyaaaa, syameera tak dpt joinnn :( dia ada program apaa ntaahh. misi palestin kott. tapi takpee.
maybe dia lebihh baik disanaa. setiap yg berlaku ada hikmahnyaa kaann?
kita hanya merancang, ALLAH yg menentukaan.
see? mulamula semua boleehh kecuali akuu, sekarangg aku bolehh and syam yg tak boleehh join. 
its sokaaaaayyy :)
apa yg dirancang untuk hari tersebut jugaakk taktahu lg jadi kee taakk? itu semua takdir ALLAH kaann?
hmm. akhirnyaaaaaaaaaa :')
once again, ALHAMDULILLAH^^
in shaa ALLAH, niat kami untuk keluar bersama adalahh niat untuk berjumpa bersama rakan.
kami akan jaga diri :)
haaisshhh. tak sabar rasanyaa. so, plan hari jumaat nii 211212 in shaa ALLAH berjalan dengan lancaarr :)


btw, adikadik aku dahh settle beli baju kasut sekolaah bagai. aku pulaak semangat pilih kaann untuk diorangg. hihi :)


hmm. esok maybe pergi daftar lesen. asalnyaaa, aku memang tak kisah nak ambik sekarang kee tak. lain kali punn boleehh. sebab kereta dkt rumah nii ada satu jee. kereta besar pulaak. takkan laahh lepas je dpt lesen aku nak bawak kereta tuu. tp tak mustahil kaann?
maybee ibu suruh ambik sekaraangg. kalau ada apaapa hal senang katanyaaa. betul jugaakk kaann? 
okaayy. ikut jee laahh mana yg terbaaikk dari ibu dgn ayaahh.

 
hmm. tu jelaaahhhh :)
nak lunch.
daaaaaaaa~ 
assalamualaikum^^
laastlyyyyyyyyy,


:)






No comments:

Post a Comment