Saturday 15 December 2012

hmmmmmmmmm.





assalamualaikum. hmm, serious emosi tak stabil. dari tadi hanya menahan air mata sampai sekarang.
mungkin akan mengalir juga akhirnyaaa? 
taktahu kenapa hati ini sangat mudah tersentuhh bila berada di rumahh. terutama aabila teringatkan kawankawan.
mereka ingat ke aku, mereka rindu ke aku? ke aku jee lebihlebihh.
hmmmmm. tarikh yg sepatutnyaa aku kena keluar adalah 19 disember dan 21 disember. 19 bersama nabilahh, mas, nurin maybe. 21 bersama kawankawan yg dah lama aaku tak jumpaa. yee. dari tingkatan 1 kami berkawan. mereka ialahh :

-NUR HIDAYAH IBRAHIM-
-FARAH DIYANA ABDUL AZIZ-
-NURSHAFIRAH MASLAN-
-EZZATUL ASHIKIN MOKHTAR-
-NURSYAMEERA NAJWA SARUDIN-

tibatiba. aku diuji. satu dugaan datang apabilaa ayah aku KEMUNGKINAN BESAR perlu menghadiri mesyuarat di terengganu pada 20 disember. ini bermakna 19 disember dahh kena bertolakk dan balik pada 21 disember. 2 tarikh yg sangat penting. kenapaaa? aku taktahu apa perasaan aku sekarang. takkan nak salahkan boss ayah yg tibatiba last minit suruh pergi terengganu. perancangan untuk keluar bersama mas, nabilah dan nurin terpaksa ditukar ke hari selasa. dan semua okaayy. alhamdulillah :)
tapi dah tak ada tarikh lain untuk ditukar pada 21 disember ituu.
aku sorang je yg tak free masa tuu. takkan mereka nak ikut akuu. masingmasing ada hal masingmasing pada tarikh lainn. aku taktahu tp aku sangat sedihh. ya ALLAH, tolonglahh beri aku peluang untuk keluar bersama kawankawan akuu :') akhirnyaaaa, airmata nii alirkann juga dirinyaaaa. mungkin aku terlalu cengeng untuk menangis perkara sekecil inii. tapi, itu perasaan. aku sendiri tak boleehh nak ubah. dia datang dgn sendirinyaa.
hmm, takpelaahh. andai kata aku memang tak bolehh nak sertai mereka pada 21 disember nii. aku REDHA ya ALLAH. aku redhaaa. mungkin takda rezeki. aku tahu ada hikmah di sebaliknyaaa. mungkin hati aku terlalu sensitif sehinggakan aku menjadi begini. menangis sedihh tak tentu pasal. aku taktahu kenapaa tapi aku sangat rindukann merekaa :') mungkin perasaan rindu untuk aku tiada dalam hati mereka. takpee. aku tak kisahh.
btw, aku sayang korang :)
hmm. tu jelahh.
assalamualaikum :'(




No comments:

Post a Comment