Tuesday 1 January 2013

Ujian Undang-undang Jalan Raya -,-








assalamualaikumm.
heyyy. wassap yooo! kayy dah. cukup.
seperti yg dinyatakan dalam post sebelum nii, aku telah selesai menjalani kelas KPP selama 5 jam tuu.
dan sekarang aku TERpaksa bertunggus lumus untuk menghadapi ujian komputer tuu pulaakk.
ahad nii wehhhh ahad niiii -,-
tak lama lagi kottttt~


"dah tahu masa suntuk, yg kau pergi teruskan menaip benda alah nii apahaall?. pergi ahh studyy"


"ehhhhh. sukahati aku laaaahhh. blog aku kottt"


haha. itu adalaahh perbulan antara aku daaaaannnnnnnnnnn AKU. haha :D
dandandan baru tadi aku pergi ambik buku contoh soalan diaa. ingat nak extend masa. tp kakak tu kata dah tak boleh nak tukar. hmm. terima jelaahh seadanyaa.
lg 4 hari jee. tak sampai punnn :/


ibu banyak kali pesan.


"buat betulbetul kak. jangan sampai kena ulang pulaaakkkk. tak payah laahh mengadap laptop tuu lagi sekarangggg"

dan sekarang aku sedang mengadapnyaaa. haha. degil sungguh aku niii -__-
fineefineee. lepas habis jee aku tulis post nii, aku study laahh yeeee :)


kaayykaayy.
aku tengok semua dapat buku tebal.
akuu? aku just dapat nota photostat dan buku contoh soalan.
nota tuu telahh diringkaskann katanyaaa.
so, senang laahh.
harapharap laaahh :)


okaayy then. lepas nii aku akan study benda nii ><



  
sila sengetkan kepala anda 90 darjah kekiri. terima kasihh :)



dahh. malas aku nak rotate. lantaakklaahh.
sampai disini sajalahh pertemuan kitaa. cehhh~ 
haha. daaaaaaaaaa :)
assalamualaikum^^









5 comments:

  1. haha senang je ujian tu, jgn risau :)

    ReplyDelete
  2. eleehhh. dia dahh lepas bolehh lahh kata senangg -.-

    ReplyDelete
  3. memang senang.. serius, tapi still kena study dlu, jgn malas study plak :P

    ReplyDelete
  4. haha :D study tuu sememangnyaa kenaa. kalau tak, memang tak pass ahh jawabnyaa. btw, doakann ehh :)

    ReplyDelete
  5. hehe.. ok2, amin insyaAllah :)

    ReplyDelete