Thursday 10 January 2013

terima kasih YA ALLAH :')







assalamualaikumm.
malam nii, sangat meriahhh. kami bertemu semula. even hanya di alam mayaa.
tapi kerinduan ituu amat jelas dirasai.
hubungan yang erat, takkan kami pisahkaaann.


"erkkk. asal dengan aku nii?"


hahahaha :D jiwang tibatiba kaaannn? serious.
biarlaaahhh. bukan senang wehhh kawan yang kita dah hidup satu bumbung dengan dia 5 tahun, kita nak lupa wehh. bukan senangg -____-
malam nii, bertarikh 10januari akan ku kenang sampai bilabila.
tibatiba ramai gila online FB.
dan malam nii jugak saksi kami bergelak tawa bersama. menangis bersama. aku harap kita mati punn bersamaa~
ehhh. itu malique kaannn? haahaha



rutin harian di asrama, dari pejam mata sampai celik mata kita ada bersama kawaann :)
bangun pagi, mandi, solat. jap. nak list. macam banyak sangat jee :P

ni diaaaaa~


-bangun pagi, mandi samasama-
-solat subuh samasama(kadang2)-
-breakfast samasama, saling tunggu menunggu-
-pergi sekolaaahhh samasama even lain kelas-
-belajar samasama dalam kelas-
-balik sekolah samasama-
-lunch samasama-
-solat zuhur samasama-
-prep petang samasama-
-tusyen samasama-
-balik tusyen samasama-
-makan kuih samasama-
-solat asar samasama-
-ma'thurat samasama-
-mandi samasama-
-makan malam samasama-
-solat maghrib samasama-
-solat sunat samasama-
-baca yaasin samasama-
-tazkirah samasama-
-membebel dekat adikadik samasama-
-solat isyak samasama-
-prep malam samasama-
-supper samasama-
-stay up sampai pagi samasama-
-tidur samasama-
-tak tidur sampai pagi punn samasama-



fuhhhh~ banyaknyaaaa. itulaahh rutin harian kami di asrama SMKS18HEBAT.
nampakk taakk 24 jam bersama kawankawan?
setiap masa dan saat kena mengadap muka dorang. haha :D
kadangkadang bosan. hahaha XD tp itulaahh kawan.




banyak kenangan aku bersama mereka. dari yg happy sampai ahh yg sedihh menangis meraungraung.
kejadian hampir dibuang asrama takkan kami lupakan. masuk bilik pengetuaa. menangis beramairamai depan pengetua. merayu bagaaii.
sampai ada adikadik kami yg menangis bila tahu kami hendak dibuang asrama. arggghhhh~
time tuu kenangan paling tak bolehhh lupaa. kami sakitkan hati ibu kamii~
tapi ALLAH telah selamatkann kami. terima kasihh YA ALLAH :')



dan terlalu banyak kenangan kami bersamaaaa. SANGAT :'(
rasa sedihh meninggalkan alam persekolahan. tapi,
apa perlu buaatt? itulaahh takdir kami. terpaksa berpisah demi mencapai impian dan citacita masingmasingg~




serious, aku takkan lupakaann koraangg semuaa.
korang yg banyak mengajar aku erti kesabaran dan ketabahan dalam menghadapi dugaan hidupp.
terima kasihh semua :')




:)




hahaha XD nampak takk rindunyaa di situuu? sampai jadikaann desktop background.
hihi. mungkin post seterusnyaaa aku akan ceritakaann sorang demi sorang tentang kawankawan aku.
in shaa ALLAH kalau ada masa :)




lastlyyy, TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA PERTEMUKAN AKU DENGAN MEREKA. TANPA MEREKA MUNGKIN AKU TIDAK BOLEEHH MENGHADAPI DUGAAN HIDUP KESEORANGAN. TERIMA KASIHH YA ALLAH KERANA KAU TELAH MENYATUKAN KASIH SAYANG ANTARA KAMI. ALHAMDULILLAH :)



hihi. btw, kawankawan.
harituu tuu kaaannn. aku jumpa CIKGU AZLIN dekat klinik seksyen 7.
guess whatt? dia senyum dekat akuuuuuuuuuuu :)
haha. kalah senyum kambing you know! sampai ke telingaaaaaa -,- haha
jealous tak jealous taakkk? hihi. 
aku punn pergi laahh kat dia sembangsembang bagaaii~
dia sangat peramaahhh. rupanyaa dia hantar sorang budak kecik nii pergi situu.
demam kottt. so sweet. macam ayah mithali wehhhh.
usap kepalaa. urut belakang bagaaaii. awwwwwhhhhh.
so sweet :p anak murid dia rasanyaa budak tuu.




haha. tu jelaahhh.
kdaaaa~
goodnightt :)
mimpi aku wehhhh.
assalamualaikum ><








No comments:

Post a Comment