Thursday 3 January 2013

lawak kee?








assalamualaikum.
heyyyyyyy :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

 
tibatiba aku rasa lawak gilaaaaaaaa~
guess what? aku dah dapat kerjaaaaa :)
fuhhh~ penat betul cari kerjaa. bukann apaaa~ banyak sangat halangannyaaaa.
harituu ada interview kedai bukuu. tp time tuu bulan 12 lagii.
dapat tapii aku ingat kalau nak start kerja punn bulan 1.
naknyaa time tuu tengah banyak hal. kanggg dah start kerja tak bolehh cutii dahhh.
gaji RM600 untuk permulaan. okaayy laahh. tapi aku tolaakk sebab awal sangat dandandan abang tuu keghek + saiko + dan sebagainyaaaa~


dandandan bila dah bulan satu nii, aku rasa sangat bosan sebab tak buat apa dekat rumaahh.
rasa rugi gilaaaa~ duit punn tak masukk :p


tibatiba teringat satu kerja nii yg sangat senang dan dapat cuti sabtu ahad serta public holidaayyy XD
apaaakaaahhh?


kerja JAGA  BUDAK AHHHHH. TASKA! HAHA :D
dan tibatiba pulaakk tadi ibu tanyaa, kerja taska taknak kaakk? sabtu ahad cuti.
and i was likee~ 


ibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kita ada chemistryyyyyy :) haha. semangat jee!


then tadi lepas hantar win dengan namin pergi sekolahh dan ambik hafeez dan kawankawannya balik sekolaahh.
ibu singgah dekat taska baru yg tak jauh dr rumah akuu. jalan kaki punn bolehh kott. bukan kott, memang kena jalan kaki punnn :p
lebih kurang blok D aspuri ke blok A aspura jeee. 
dekat gilaaa kaannn? hihi :)


sampai depan taska tuu, aku call lahh nombor yg tertera dekat situu.
rezeki akuu mungkin.
puan tuu kata yg dia sangatsangat mmerlukan pekerjaa.
aku punn apa lg. kompom je ahh kaann :p
hihi :) esok start kerja. dari  pagi sampai 7 petangg.
gaji RM600. makanan disediakan ofcourse. haha :)
waktu rehat lama pulaakk tuu. budak rehat kita rehat ahhh. 


hmm. walaupun org mcm pandang apa jee kerja taska nii, peduli hapee akuu. janji ada kerja.
jaga budakbudak pulaakk tuu :p
ohhhhh. i like itttt~


esok tak bolehh ahh nak tidur lepas subuh daahh. opss :p kantoi ahhh. haha
so, pray for me ehhh :)


dear budakbudak, please be nice to akak nabillah nii ehhh.
i garang tauuuu.
haha :D
kayy laahhh.
pergi duluuuu~
daaaaaaaaaaa -,- 
assalamualaikum ^^






 

No comments:

Post a Comment