Sunday 20 January 2013

all in one :D






assalamualaikumm.
heyy hoyy huyyyyyy.
ehem ehem. kini saya bukan kerja sbgi org yg tanam anggur lagi.
tapi kini saya sudah menjadi seorang yg berjayaaaaaaaaaa~
yeaaaaahhhhh :D sekarang dah start kerja dkt tempat tusyen.
bukan mengajar ahh. just uruskan hal pentadbiran. cehhh~
takda ahhh. uruskan pendaftaran, yuran, kedatangan.
haha. part time jeee~ gaji ikut jam :)
7 ptg sampai 10.30 malam jeee.


then sekarang jugaakk dah berjaya mencari org utk curahkan ilmu :)
at least dapat pahala dann ilmu tuu in shaa ALLAH kita tak lupa kaannn?
yeaaaahhhhh, aku buat home tuition. konon~
addmath je laaahh. anak jiranjiran jee. baru seorangg yg tusyen dgn akuu skrg.
ikut dia ahh nak bila punn. terus bayar time tuuu :p
satu jam 10 hinggit. dengar cerita dia nak ajak kawan. hihi -_____-


then, kelmarin baru je mintak kerja part time dkt butik baju. baru bukak punn.
cantikcantik ohh baju diaa~ kitorang siap beli.
ibu beli jubahh 1, aku beli dress labuh 2 :)
nampak takk ketidakadilannya dkt situu? haha XD
alaaahh, kitorang bolehh share pakai kotttt.
sweet taakk?
haha.
dkt situ punn gaji ikut jam jugaakk. tak start lg. drpd siang tak buat apa baik kerja kaann?
baik kerja situuuuuuuu.
kurus sikit -__________________________-




haha. okaayy. stop dkt situ.
ni nak cerita td wa pergi kenduli kahwin abg mas ooooo.
anak latukkkk ooooo.
awesome gilaa oooooooooo.
haha XD
okaayyy.
enjoy gambar je aahhhh.




azam and adlina :)

mas and adlina :)

pengantin :)

bakal pengantin. ehhhhh -_____-




haha
btw, thanks a lot to mu'azzam mustapha kerana dia sangat baik hati kerana dia sannggup keluar balik setelahh baru sampai rumahnyaa umtuk menghantar aku ke PAS kerana ayahku berada disituu sdg bermain boling sebanyak 3 game -______-
*ehhh. banyaknyaa kerana kauu -,-
terima kasihhh gila wehhhh. aku taktahu nak ckp mcm mana daahhh.
kalau kau takda tadi. aku taktahu aku balik pukul berapaa.
kesian kaauu, baru je sampai rumaahh.
dahh siap baringbaring dahh punnn.
tibatiba kena keluar balikk sbb kena hantar aku.
aku SANGAT HARGAI ituu wehhh.
aku berdebar gilaaa time dlm kereta tuu td. takut jd apaapa.
yelaaaaahh. bawak aku secara tak halal kaaannnn. ehem! haha
walaupun aku terpaksa redah hujan seorang diri -,-
siap beli payung. haha XD 
akhirnyaa aku sampai jugaakk destinasi yg dituju :)
thanks beb!
jasamu amat kuhargai ^^





azam :)





then, satu satunyaa adik lelaki aku.
MUHAMAD HAFEEZ BIN MOHAMED JIZAD akan melanjutkan pelajaran tingkatan 4 nyaa di kolej vokasional SLIM RIVER, perak.
mengambil jurusan teknologi elektronik :)
harap baikbaik je ahh apiss dkt sana.
be matured :p
bila duduk sana baru tahu kehidupan berasrama mcm manaaa -______-
haha :D 
apiss akan mendaftarkan diri esok jam 8 pagi.
yess. lepas subuh kena keluar dahh
tp just ayah dgn ibu je hantar diaaa.
adikadik aku yg lain, win dgn namin sekolahhh.
aku laaahh kena uruskan  mereka esokkk.
ergghhhhhh -______-
goreng telur je laaahhh :p
btw, GOODLUCK BRO!
get your new life there.
cuba matang sikit. haha XD
jangan lupa kakakmu yg terlalu GAGHANG di sini :)




hafeez :)




fuhhhhh~ agak panjang post aku kali niii ^^
dah mengantuk gilaaa nii. esok nak kena bangun awal -,-
uruskan budaakbudak nii.
okaayy then.
goodnight :)
assalamualaikum ><





No comments:

Post a Comment