Saturday 24 March 2012

result :(

assalamualaikum .
heeeyyyyy .
semua sihatt ?? HAHA
gelabah . macam laahh ada org nak baca blog kau wehhh .
kfineeeee . suka hati aku laaaahhh .
hmm . dah dapat daahhh semua result first term akuuu .
malu nak tayang dekat sini .
takpe aahhh .
serious result teruk kott .
ya ALLAH . nabillahhh , kau dah form 5 daahh . tahun ni SPM wehhhh .
orang lain bolehh buat kenapa kau tak boleehh buat .
cikgu yg ajar sama jeee . 
apa masalah nyaa nabillah oiiiiii .
haisssshhh .
jeles tengok result orang lain .
semua gempak jeeee .
hmm . maybeeee , aku kurang berusaha kottt .
aku ingat lagi katakata seorang budak ni .
ada sebab ALLAH jatuhkaaann kitaaa .
first , sebab kita ter RIAK , CAKAP BESAR time kita dkt atas dulu .
second , sebab maybe ada orang lain yg LEBIH BERUSAHA dr kita .
takpelaaahh .
insyaALLAH lepas ni aku akan tingkatkaann usaha aku .
serious aku nak jd macam kak ALIA SHAM . 
sangat gila gila tapi still boleehh score dalam SPM .
straight wehhhh .
siapa taknaaakk .
ALHAMDULILLAH .
sekolah kami berjaya melahirkaannn 4 orang straight A .
dan 2 daripada nyaaaa pelajar asramaaa .
TAHNIAH kepada semua akak akak :)
fuhhh . serious rasa tercabar ohhhhh .
SERIOUS TAK TIPU . 
insyaALLAH batch 95 akan cuba sedaya upaya untuk mendapat yg lebih baikk .
insyaALLAH ! kami berjanji !
even kami pernah buat masalah , pernah jumpa pengetua . di pandang serong olehh cikgu cikgu .
kami akan buktikaaaann dkt sekolah yg kami juga mampu mendapat yg TERBAIK !
wohoooooooo . semangat berkobar kobar daahh datangg !
HAHA . kfineeee . 
dah malam sangat dah ni .
btw , besok ada seminar dkt UM . 
kena gerak dr rumah area pukul 6 lebihhh 
dan sekarang dah pukul 2 lebihhh
dan aku tak tidur lagiii .
HAHA . 
kfineeee . petang td dah tidur lama kottt .
hmm . tu je laaahh kottt .
byeeeeeeeee :)
night night .
assalamualaikum .

sesat -,- HAHA . abaikaann muka adik aku :)

No comments:

Post a Comment