Saturday 17 March 2012

random :)


assalamualaikumm .
heeeyyyyyyyy .
eheeemm .
hari tu kaann . hari tu kaann .
aku nangisssss . 
euwwwwww . tah pape taahhh .
kfineee . mula daaahhh .
nangis sebab apa ??
sebab benda niii ? 



haha . tah pape kaaann ? 
apa tuuu ?
bak kata mereka , ABAIKAN .
haha .
kfineee . abaikaaannn . 
saje je mengadaaaa . HAHA 

esok nak balik daaaahhh .
so , insyaALLAH laaahh ni post last sebelum balik hostel besokk .
hmm . lepas ni mesti rindu nak berblogging kaaannn ??
esok balik . then mula laaahhh dapat lg 4 paper tuu .
its BIOLOGY , CHEMISTRY , PHYSICS , BAHASA ARAB .
kfineeeee . itu semua mimpi ngeri kaaayyyyy .
haha . sangat ngeri . serious cuak ohhh .
25 mac ni ada seminaaarrr dekat UM .
wahhhhhhhh .
serious tak sabaaaaaaarrr !!!
yuhuuuuuuuuu . seminar subjek BIO , CHM , PHY , ADDMATH .
mahal gilokkk .
harapHARAP best . insyaALLAH :)
hmm . tak lama lagi tokwan , tokmok , ucu , uncle nuar nak pergi UMRAH .
serious teringin nak pergi . sangaaaaattt . bestnyaaa kalau dapat pergi sana .
nak buat ibadah banyakbanyak .
kfineee . nak kirim doa laahhh dekat dorang .
takpe . ada rezeki satu hari nanti .
sampai jugak aku dekat sana .
insyaALLAH :)
kfineeee . 7APRIL ni tok buat kenduri dekat kampungg .
hari tuu ada roadrun sekolaahh . tak kesah ponn pasal roadrunn tuu .
kena jugak jumpa tok sebab itu je masa yg ada .
tok pergi hari biasa . memang tak laahh nak jumpa .
yeaaaaahhhhh . 7 APRIL . its my birthdaaaaayyyyyy .
mestilaaahhh sambut sekali kaaaann ?
itu ponn kalau dapat kebenaran untuk balik dr ustaz nordin .
pleaseeee ustazzzz *mukakesian*
yeaaaahhh . insyaALLAH ustaz bg kaannn ?
kfineee . aku nak bila aku balik tuu , penuh kaayyy hadiah atas meja prep aku .
HAHA . dalam loker aku ponnn . atas katil .
aku nak korang letak kaayyy .
at least sorang satu .
kfineeee . aku dah merepek . HAHA .
nak hadiah ! nak hadiah !
aku dah aim orang dah ni .
so , kepada orang yg di aim tuuu .
kalau takda hadiah korang dekat tempat2 yg aku sebut tadi ,
siap ahhhh koraaanggg .
kfineee . sekarang korang nak cakap aku batak ??
bajet hot ??
promote birthdaayy dekat blog . mintak hadiah macam apa .
macam laahh ada orang nak baca blog aku kaaannn ??
wehh wehhhh wehhhh .
exkussss meeeee ,
baca dekat atas tuuuu , nama siapa ??
gambar siapa terpampang dekat atas tuuuu ??
yg berderet dekat tepi ni gambar family siapa ??
kawankawan siapa ??
paham taaakkk ?
tak paham lagi ?
ni blog aku laa wehhh .
ulang suara , BLOG NABILLAH !
so , suka hati aku laaahhh nak type apa ponnnnn .
dan suka hati korang laahh nak annoying ke apa sebab aku tak pernah kesah korang nak tulis apa dekat blog korang sebab itu memang hak koraangg .
kaaaannnn ?? so , nahhh . ambik niiii .




kfineeee . HAHA . kesimpulannyaaa ?
jangan lupa kaaayyyy ?

7 APRIL <3

i'm waiting kaaaayyyyy ?? HAHA .
kfineeeee . dahdah nabillah .
stop merepeeekk .
haha . tu je kottt .
post akan datang maybe 2  minggu lagi kott kaaannn ?
tu ponn kalau ayah tak potong internet .
waahhhhhhhhh !
ayah nak potong wifi !!!
macam mana  ni ?
nak tweet bilabila masa tak boleehh daahhh .
waahhh . kfinee .
nabillah ! stop !
haha .
okaaayyy .
baibai .
see you laterrr .
assalamualaikumm :)


p/s : to you budaaakkk , sabar kaayy . HAHA . dugaan ahh semua tuuu . kalau betul DIA ingat kata kata dia dulu . dia takkan tinggalkaann budaakk . kaayy ?? 
chill :)

No comments:

Post a Comment