Wednesday 14 March 2012

DEMAM :(


assalamualaikummmm .
heeyyyyy ! 
eheeemm . eheemm .
serious tak tau nak updated apa dkt blog ni .
okaayyy . sekarang nak cakap yg aku DEMAM !
yesss . memang aku sangat susah nak sakit .
well . aku kaaannn  KUAT . haha . 
ALHAMDULILLAH laahhh .
act , dari hari ahad hari tuu dah rasa tak sedap badan .
dengan macam2 masalah nyaaaa .
tapi , tak makan ubaatkaann ?
macam ni laa jadinyaaa .
penat ibu paksa maakaann .
kesiaann ibu .
sorry ibu .. ibu ponn paham kaann akak macam maanaa ?
no UBAAATTT !
hehe . sampai kaann , ibu pergi beli aiskrim .
and cakap macam ni "kak , tu ibu ada beli aiskrim , makan laahhh . buat ubaatt."
HAHA . lawak laaahhh ibu ni .
hmm . tapi , sekarang ni okaayy dah kott .
tak demam daahh . just batuk and selsema jeee .
yg pelik tuu , bila rasa nak demam tu kann , pergi laahh dapur melantak apa apa .
then , terus rasa okaaayy jee .
haha .
laawaaakk kott .
takkan aahh asyik nak makan jee .
gemuk laahh aku .
haishhh . kfineeeee .
sekarang ni batuk yg makin melarat .
esok nak pergi library . taktau laahh sape je yg ada .
hmmm . tu je laahh kott .
doakan aku cepatr sembuh kaaayyyy :)
baibai .
assalamualaikummm :)

No comments:

Post a Comment