Saturday 28 January 2012

SPM 11A+

assalamualaikumm .
haihaihai .
hmmmmmmmm . esok nak balik hostel daaahhh .
aku dah janji dengan diri aku , aku nak lebih focus to SPM lepasss niyhhh .
taknak mainmain daaaahh .
INSYAALAH . GO NABILLAH !
yessss ! saya suka orang panggil nama saya nabillah .
sebab maksud NABILLAH ialaahh CERDIK dan MULIA !
anda semua telah mendoakaann saya dengan memanggil saya nabillah .
THANKS sangatsangat untuk sesiapa yg panggil saya nabillah .
kfineee . back to the main topic .
SPM SPM SPM 
tolonglaahhh someone bg semangat kat aku .
aku tak sabar kott nak balik hostel .
bukan apa .. tak tahan ahh dengan godaan syaitan dekat rumah niyhhh .
HAHAHA . maksud aku , laman sesawang semua niyhhhh . aahhhhh !
FACEBOOK , TWITTER , BLOGGER .
haissssshhh . susaahh laahh .
kalau on dekat fon je aku tak kesah .
at least bolehhh sambil2 study .
hmmm . ntaahhh laaahh . 
ayaaaahhh ! cepat laahh tukar password PC .
tapi , nanti aku yg sediyhhh . haissshhhh .
dahlaahh sekarang niyh aku sorang je yg tau password niyhhh .
kfineeeeee . bulan FEBRUARI niyhhh dah start exaaammm .
whaattt ? FEBRUARI ???????? !!
yup ! dan hanya beberapa jam je lagi nak masuk bulan februari . hmmm .
ntaahhhlaaahhh .
kalau kat hostel , meman tak payah cakap laahh kesibukan yg melanda .
mana nak bg komitmen dekat hostel lagi .
kfine .
takpe .
NABILLAH boleeehhhh !
sekarang niyh aku malas nak fikir daahh masalah2 yg merapu ke apa .
malas nak ambik kesah pasal benda yg remeh temeh .
KAWAN KAWAN , i'm sorry kaaaaayyyy jika saya ada buat salah dekat kamu semua .
lepas niyhhh takpayah dah laahh nak tacing segala bagai pasal benda kecikkk .
saya tak pernah serious dengan korang kaaannn ?
semua tu hanya gurauan sematamata .
saya SAYANG semua kawankawan saya kaaayyyy ?
kita semua dah janji kaann nak buat ANJAKAN PARADIGMA lagi sekali untuk SMKS18HEBAT .
kita dah pernah menaikkan nama sekolahh time PMR 2010 kaaannnn ?
kfinee . sekarang kita semua berazam and JANJI dekat diri kita sendiri + TUAN HAJI GHAZALI tersayaaanggg tuuu .
kita akan naikkan nama sekolaahh kayy untuk SPM . yg lain doakaann kaaayyy ?
kita samasama doa SMKS 18 HEBAT akan berjaaayyyaaaa !
yeaaaaahhhh ! harap semua dapat doakan kejayaaann kami bersama !

"YA ALLAH .. BERILAH KEJAYAAN YANG CEMERLANG KEPADA KAMI , BATCH 95 DALAM SPM IAITU 11A+ ! YA ALLAHHH . JAUHILAAH KAMI DARIPADA SEGALA KELALAIAN YANG BOLEH MENJEJASKAN PRESTASI KAMI . TIDAK LUPA JUGA KEPADA SEMUA WARGA SMKS18HEBAT . BERILAAHH KEJAYAAN YG CEMERLANG KEPADA KAMI , YA ALLAH .. HANYA KEPADA ENGKAU KAMI MEMOHON , AMINNNNN"

hmmmm . insyaALLAH . 
lastlyyyy , 


SPM 11A+


haha . okaaayy . chaow dulu kaaaayyyy ?
semangat SPM dah sampai .
haha . baibaaaaaaaiii . 
ASSALAMUALAIKUMM .

2 comments:

  1. seriously kau buat aq semangat nak balik and study ! anjakan paradigma,hanya kita yang mampu buat!yeah :D

    ReplyDelete