Sunday 1 January 2012

i'm c0mingg !

assalamualaikummm .
ehemehem ;)
sehat semua ? haha . kalau sehat ALHAMDULILLAH .
saje nak p0st .
i'm coming i'm c0ming i'm c0ming !!!
okaaayyy . sape nak terima aku ?
guess what ?
okaaayyy . aku cakap i'm c0ming dekat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SEKSYEN 18 laaahhhh 









HAAAAA ! 
ambik kaaaauu . haha . ye ! dalam masa beberapa jam je lagi !
aku akan kembali ke ASRAMA SMKS 18 .
pada tarikh 3 januari 2012 .
hmmmmmmm . dah nak sekolah daaahhh .
dah tak boleyhh or KURANG kann benda benda seperti ini tahun niyhhh sebab SPM !!
its is the MOST important okaaayyyy ;)




selamat tinggal burung biru kuuu ;)



haaaaaaa . kaaaannnn ? dan saya dah tak boleyh nak menghadap bendabenda niyhh hari hari =/


yeaaaaahhhh ! my LOVELY pc <3
okaayy . niyh bukan f0n aku. tipu je ;) nampak tak berangan ? HAHA . teringin yg ini ;)

tapi , hakikatnyaa , inilaahh dia . pink ? ye ! memang f0n aku warna niyhh p0n . s0 WHAT -,-


HMMMM . itu SAYANG saya yg sentiasa berada di sisi saya tak kira di mana saja .
tapi , mulai 3 JAUNUARI 2012 . saya akan tinggal kann dia kesepian di dalam almari cermin saya .
okaaaayyy ! ann0yed right ? sila SEPAKKUATKUAT muka saya sekarang -,-'


semua benda niyhh saya perlu JAUHKAN untuk sementara waktu demi mencapai matlamat yg sebenar iaitu mendapat 




 dalaaaaammm 





seee ? dan saya kena menyusun strategi yg betul untuk BERJAYA ! yeaaaaaahhhhhhhh ! saya BOLEH !


dan seterusnyaaa , saya perlu menggunakan masa dengan BIJAKPANDAI ;)




 
untuk masuk ke salah satu UNIVERSITI tersebut ;) kenapa dua universiti itu ? kerana itu adalah HARAPAN IBU dan AYAH saya ;)






dandandan saya akan BERUSAHA sedaya upaya saya untuk dapatkan ini ;)






HMMM .untuk maklumat semua . gambar2 diatas semua saya curi dari GOOGLE IMAGES . THANK YOU s0 much GOOGLE !





dan ini adalah hasil TANGANCANTIK saya sendiri ;)
hehe . hmmm . okaayyy laahhh . 
saya dah penat memBEBEL ;)
lain kali saya updated lagi kaaayyy =) 
btw , PRAY FOR ME ehhh ?
okaaayyy ! babaaaaai ;)
nyte nyte !
assalamualaikumm --"


2 comments:

  1. haha..macam2 la kak neb niyh..
    fuyoo shemard+cun+jeles+haishh..nk fhone tu jugak

    ReplyDelete
  2. Wahh, masuk UIA atau USIM! Hebatnya pilihan (:

    ReplyDelete