Monday 2 January 2012

baibai semua ;)

assalamualaikumm .
haihaihai ;)
hmm . es0k hari selasa bersamaan 3 januari 2012 bersamaan jugak dgn aku akan menjejak kaan kaki ke asrama ;)
lepas niyhh , bermula laahh semua aktiviti berikut :)

#bangunpagi2untukcoptandas
#pergisekolahdanbalikpukul3petang
#rollcall pagi dan petang
#checkbl0ksebelumpergisekolah
#tazkirahdansolatberjemaah
#prepmalam
#basuhbajudanir0nbaju
#maincopcop
#melantak24jam
#homew0rktinggimenggunug
#ziarahmenziarahiantarasatusamalain
#menghadapijunioryangggggg....
#dibenciataudisukajuni0r?
#merepeksebelumtidur

okaaayyy . aku tak ingat daahh . haha . btw , aku just berharap untuk tahun 2012 niyhh , semua nyaa akan okaayy jee .
h0pefully dapat budak d0rm yg satu kepala .
yg boleyh dibawa berbincang *tibatiba
haha
okaayyy
es0k dah nak balik hostel kaaannn ?
ALHAMDULILLLAH segalagalanyaa dah selesaaai .
tinggal start enjen kereta dan bergerak !
haha . disebabkann es0k dah kena balik asrama , niyh last laahh aku updated . takda la lastt . mayb akan updated lagi tapi taktau la bilaaa .
okaaayy .
baibai my dearest bloggg .
nanti mesti aku rindu kau <3
haha . okaayy laahh . tu je k0tt .
chaowchaow !
take care okaayyyy ;)
okaayy . babai .
selamatmalam 
assalamualaikummmm =/

saje selit DP facebook ;)

2 comments:

  1. nice blog.. hmm, xtau pon dah ada blog. all the best :)

    ReplyDelete
  2. heheeh, Selamat Bersekolah ye! (:

    Just one more year left! So, enjoy the little things ^_^

    Benda2 tu yang akan jadi memori korang nt, trust me! I've been there.

    ReplyDelete