Monday 1 July 2013

Kehidupan baru.......


Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuhh.
Wahhhhhhhh. Dah lama nyaaa tak bloggingg.
Rindu gilaaaaaa. Di saat sedang melakukan latihan precalculus, tetiba terdetik di hati inii untuk berblogging. K enough neb. Hmm hmm hmm. Seperti yang anda semua tahuu
 Cewaahhh. Haha.

K sekarang aku sedang menuntut ilmu di UiTM Segamat, Johor mengambil jurusan diploma sains matematik. Yeaaahhhhh! Aku sekarang dekat johorr! K tak perlu terlebih excited neb.
K teruskan. Johor sangat aku rasakan jauh sbb sangat susah nak balik. Takda lah jauh mana act, sebab banyak program yg susah nak balik tuu.
Hmm. Hmm. Sini aku jumpa banyak kerenah manusia. Betul lahh org cakap, dunia luar ni lagi besar dugaan dia. Serious. Kita yg kena tabah, kuat menghadapi semua nii.
So far, belajar okaayy. Enjoy sangat. Kelas tak pack mana. Tp bila dah assignment or presentation datang sebeban, mau tak kelam kabut. Haha.

Ohh ye. Aku dkt sini ambik 5 subjek sahaja.

-CTU101 (agama)-
-BEL120 (english)-
-MAT133 (precalculus)-
-MAT123 (geometry)-
-QMT100 (statistics)-

K. Antara banyak2 subjek nii aku paling suka precalculus. Taktau kenapa. Walaupun kadang2 tak dapat jawab. Hahaha. Btw, lecturer semua best! Alhamdulillah :)

Hmm. Then pasal kolej pulak. Aku dapat bilik 1 bilik 2 org. Kolej Intan :) Best lahh. Dapat roommate senior part 2.

Hmm. Tu jelahh kott. Act post ni untuk nadiah izzati yg terlalu merindui aku tuu. Ehek. Sibuk nak gambar laaah apa lahh. Nak? Hambikkk. Haha. K lahh. Cukup sampai disini. Semoga bertemu lagi. Assalamualaikum :)

2 comments:

  1. fuyyo,, cm t-shirt skolaa jee XD

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahahahahahaha!!!
    knp gmbr terbalikkkk!! hahaha,
    mana gmbr tndas, ampaian, kelas, hahahah XD

    ReplyDelete