Monday 1 April 2013

beghabukkkk -,-







haaaaaaaaaaaaaacchhummmmmmmmmm!
ohokkk ohokk. fuhhhhhh.
beghabukk gilaaaaa xD


ehem ehem. testing testing.
assalamualaikumm warahmatullahi wabarokaatuhhhhh :)
setelaahh sekian lamanyaa aku tak hapdet, baru sekarang pintu hati aku yg suci lg murni nii terbukak.
tetibaa -______-
padahal setiap hari bukak dashboard.
hekhek.
malas punya kes ahh niii.
eheeemmmm.
result SPM punn dah selesai kami terimaa.


alhamdulillah.
alhamdulillah.
alhamdulillah.








terima kasihh ya Allahh!!
walaupunn tak seberapa, tapi aku sangat redha akan apa yg dikurniakan-NYA utk akuu.
ada hikmah in shaa Allah :)
alhamdulillah aku berjaya memperolehi 6A jee.


Mathematics A+
Pendidikan Syariah Islamiah A
Pendidikan AlQuran dan Assunnah A
Bahasa Arab A
Bahasa Melayu A-
Additional Mathematics A-


terukkaan BM A-??
Hahahahahaha xD
takpe takpe. bersyukur neb bersyukur.
kfinee. tahniahh buat semua pelajar SMKS 18 Hebat!!
6 orang memperolehi 11A :)
dan salah sorangnya adalahh ehsan ramli.
tahniahh wehh tahniah. dgn 7 A+ kau tuuu.
hmm. tips diaa?
tak selalu belajar punn, tapi selalu mengajar.
yeaaaahhh xD
berkat mungkin ilmu yg dia sampaikan kpd orang lain.
in shaa Allah ^^


btw, di sini saya ingin mengambil peluang utk mengucapkan terima kasihhh kepada ibu ayah, guruguru, kawankawan yg banyak mencurahkan ilmu kpd saya. TERIMA KASIH :')


dann dann dann aku tak nangis langsung hari result tuuu.
serious :o
neb tak nangis? neb yg kuat nangis ni tak nangis?
neb yg benda tah apaapa punn dia bolehh meleleh ni pulaakk time result dia tak nangis?
ya, ya daann yaaa!
aku tak nangis.
astaghfirullah, riaknyaa aku.
tak. act nak share je.
sebenarnyaa lebih kurang 2 minggu sebelum result akuu sangaatt tak tenang.
pagi petang siang malam lagi lahh kaann.
setiap hari tak bolehh tidur.
rasa risau yg amat sangat.
bukan apaa, aku tak kisah pasal perasaan akuu, tapi aku risau perasaan ibu dgn ayah.
serious.
lastlast,malam sebelum result tuu, hati akuu sangat tak tenang. jantung berdegup 120 km sejam.
aku mengambil keputusan utk solat hajat. mohon Allah tenangkan hati akuu dann semoga aku redha apa jua punn yg aku dpt.
selesai solat, aku naik katil, alMulk.
tengah alMulk, tak tipu sebak gilaaaa. rasa tak tahan nak meleleh daahh.
selesai semua, baring, akhirnyaaaaaaaaa, aku tewas. cehh poyo gilaa.
aku tidur dalam rendaman air mata.
poyo poyo poyo.
alhamdulillah, esok paginya aku bangun dengan hati yg tenang, sangat tenang.
aku bertekad, aku bertawakal kpd Allah.


Alhamdulillah xD tak nangis langsung. dah usaha, doa dan tawakal and lastly redha dgn apa yg dapat. sangat berkesan bila kita dah berserah semuanya kepada Allah. tiada rasa kecewa. langsung. 
terima kasih Ya Allah :')


hmm. tu jelaahh.
tiada niat nak riak ke apa.
cuma berkongsi pengalaman.
mungkin bolehh jd teladan utk orang lain jugaaakk :)
agak panjang yee post kali niii.
hambekk kauu -_____-
lama tak hapdet, muncul panjang berjelaaaaa.
sokaayyy. takda orang nak baca punn rasanyaaa.
ehekehek.




suka gilaa gambar niii :)



gambar by nenek.
maaf ye nenek, maaf.
hmm. okaayy laahh.
ada jodoh, saya update lg.
apa kena mengenaaa?
adakah ini cintaa?
k neb. cukup. baik kau bla sebelum lagi melaghat kau merapu.



btw, to NUR HIDAYAH IBRAHIM.
sabar sabar dan sabar. tabah. serious kau kena tabahh. serious :o
jangan risau, aku ada. euwwwwww. hakhakhakkk.
i really mean it okayy :')
kfineee.
kdaaaaaaa~
assalamualaikum >< 




1 comment: