Friday 17 February 2012

3 hari 2 malam di INTEC :)

assalamualaikumm .
ehem ehem :)
kali ni aku nak conteng pasal yg dekat atas tuu .
apa apa ?
INTEC laaahhhh .
kfineee . pada hari jumaat , sabtu dan ahad bersamaan 10 , 11 dan 12 februari .
kami ( FORM 3 DAN FORM 5 ASRAMA ) telah mengikuti satu kursus motivasi di salah sebuah pusat pengajian tinggi di shah alam iaitu INTEC .
kfineee . ayat karangan sangat ke ? HAHA
hmmm . kami pergi bertolak ke sana dgn menaiki ...
kfineee . tak menaiki ponnn . kitaorang jalan kaki je . dahsyat kaaannnn ?
HAHA . chill laahhh . 18 je ponnn . 
tapi takda ahhh sampai angkut beg segala bagai .
beg dibawa olehhh ustaz kesayangaaannn . HAHA . semua sumbat dalam kereta ustaz .
tapi , BANTAL WANGI saya tetap berada di sisi walau di mana saya berada .
ceehhhhhh ! ayat tak bolehhh blaahhh .
kfinee . kitaorg bertolak dlm pukul 4 lebihhh kottt .
btw , hanya aku dgn HAWAA je yg pegang bantal wangi kitaorg .
HAHA . sampai kena tegur dgn ustazz . malu kottt .
haisshhhh . harapharap ustaz paham . HAHA
then , dah malas nak cerita pasal benda lain . just nak cerita tyme yg sukar dilupakaaann . cehhh ! haha .
okaayyy . first . EXPLORACE . 
group aku takda form 5 lelaki . sedihhh laahh jugaakk . sebab aku tak kenal budak form 3 lelaki . 
tapi sekarang dah kenal dahhh .
perempuan pulaakk . aku mcm kesunyian laahh sikit . tapi nasib baik ada RAUDAH . 
dia je ada dgn aku tyme dalam group . THANKS RAUDAH !
explorace banyak benda jadi .
sampai aku badmood gilaa hari tuuu .
haissshhh . takpe laahh . nama ponn game kaaann ?
HAHA . kfineeee .
next , DRAMA IN THE NIGHT .
ehhh ? betul keeee ? apa apa je laaaahhh .
malam tuu telah mengajar kami erti sebuah persahabatan yg sebenaarrr .
hanya untuk mempertahankann kawan kami sendiri .
kami sanggup melakukaaann apa sahaja . 
serioussss .
 tak sangka boleehhh jadi macam tuuu .
hmmm . cerita selanjutnyaaaa ada di blog NADIAH IZZATI :)
segala galanyaa telah diceritakaann olehh beliau . 
hmmm . apa apa ponnn .
kem tuu telah mengajar kami erti sebuar persahabatan serta dapat menilai diri kami sendiri dr segi kelebihaann mahu punn kekurangaaann . thanks TN HAJI GHAZALI kerana telaahh membenarkaann kami mengikuti kursus tersebutt .
kfineee . chaow dulu laaahhh .
baibai . nanti update lagi kaayy :) 
assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment