Friday 25 November 2011

berG0SIP ;)

Assalamualaikum . hell0hell0 . baru je tadi pegy rumah kakak ainu . haha . okayyyy . mulamula sesat . tah lalu jalan mati mana tah . lastlast jumpa jugak . penat gilaaaa k0tt call f0nn ainu . tak angkat . t0lak kredit aku plak tu . haish ! nasib baik la KAWAN <3 . okayyy . masuk rumah dye . salam kakak dye . tibatiba nampak baby c0mel . aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh -,-' COMEL MACAM AKU ;) haha . geli tak ?? suka hati aku la nak perasaaaann p0nn . kakak ainu dalam pantang . s0 , baby c0mel tu anak buah ainu . eh eh ? baby tu ada abang la . haha . s0 cute . muka dye ada irass QAYYUM k0tt . nama budak nakal tu AHMAD FARISH DARWISY . *S0RY SALAH EJA* . baby c0mel macam aku tu pulak NUR HANNAH DARWISYA . haha . okayyy . mulamula sampai ser0n0k la layan karenah farish tu . dah la c0mel . nakal pulak tuu -,-' tak reti duduk diam k0tt . haish ! sambil sembangsembang merepek dengan ainu . sambil tu teng0k la tv jugak . dah agakagak lama sikit . ainu ajak aku pergi dapur . dye buatkan air . maklumlah , aku kann tetamu =) haha . pastu , duduk katt meja makann kat dapur . okayy , memang bercerita habiss la dengan dye . macammacam . almaklumlah . PEREMPUAN kaaaaaaaaaaaaaaaaannn >_<   cerita punya cerita punya cerita . ibu aku p0nn sampai . sebagai tetamu yang baik . aku p0nn salam la kakak ainu . nak mintak balik . haha . pape p0nnn . just nak cakap . memang THE BESSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTT la berG0SSSSIP dengan ainu tadi . haha . akhirnya , dapat jugak jumpa ainu . salisa jangan jeles eh ?? hahaha . okayyy2 . tu je nak c0nteng kat bl0g niyh . okayyy . babaaaaaaai ;)
assalamualaikum~

1 comment: